vineri, 26 martie 2010

Cu putina magie....


Am un geam mereu deschis....
Mai am inca doua pe care le inchid noaptea,
Si inca alte mii, care le streg cand sunt curate
Cu o batista , uda,uscata sau cu mana.

Pe geamul mereu deschis, intra tot timpul pasari,
Care zboara unele, altele-si fac cuib.
Pe cele doua, intra o lumea intreaga,
De-a pururi, intreg orizontul, ce fuge departe,
Precum intr-o furtuna, vanturi desarte.
Mai am cateva mii ce sunt mereu curate
Or dechise, or inchise, da-s curate, prea curate;
Si sunt multe, trecatoare din vedere,
Pe care intra numai bucurii si tristeti
Sau poate doar, umbrele lor.

Mai am o calimara, cu cerneala albastra,
Din ce in ce mai putina, mai vasta...
In calimara, eu pun mereu cerneala,
Dar se consuma si acesta, ramanand tot acea putina,
Cerneala albastra....
Se varsa in oceane, in ceruri, sau in simple balti,
Murdareste natura toata, sau doar geamul vesnic deschis...
A carei pata de pe el, este eterna...
De murdareste pe cele curate, cerneala albastra,
Va murdari si batista, or mana, iar pata bizara,
Va fi uitata, si stearsa, si-ngropata in pamant,
Ca ultimul hot, sau ca acel sarac amarat

Cu putina magie , va intra si soarele, cu ale sale raze,
Pe-acele geamuri...nu vor mai fi pete de cerneala albastra.
Doar pasari si stele!
S-atat....

8 comentarii:

  1. :) mi-am adus aminte de prima mea calimara cu cerneala albastra din clasa intai... o mai pastrez si astazi, dupa aproape 25 de ani :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mai am calimara din clasa intai...au trecut aproape 7 ani!
    Da...magia asta....

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant dar cam greoaie pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  4. Antonela,ce bine ca-ti place!!
    Gaby,chair e grea? nu mi se pare...uite un Dex, ca sa te ajute pe viitor sa te ajute:
    Geamul mereu deschis = sufletul
    Cele doua geamuri care le-nchid noaptea = ochii
    Cele pe care le sterg cand sunt curate = lacrimile
    Calimara = viata
    Cerneala albastra = greutatile vietii
    PS: nu e stilul meu sa-mi dezleg creatiile, dar nu vreau sa fiu inteleasa gresit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa poezia Anilei,mai ales ca este greu de dezlegat.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!