luni, 30 noiembrie 2009

Ca in Romania...

Turul 1:
Basescu tine-n brate tara,
Becali vine cu mioara,
Pe Vadim il fura toti,
Iar romanii stau ca morti.
Antonescu ne vrea bine,
Geoana intra-n Uiniune,
Toti se lauda de pica,
Pana mai beau cate-o tuica.

Turul 2:
Peste tara, un razboi
In fruntea caruia stau doi.

Mai bine era cu Ceausescu
Decat sa vanda voturi Antonescu.
Geoana, o data pe an,
Il uraste pe Traian,
Cand se afla la putere,
Minciunile ii sunt o miere.
Noi nu mergem nici la vot,
Hai macar sa pierdem tot;
Ca bine ne mai sta noua,
Sa va dam bani numai voua!

2 comentarii:

  1. toti sunt o apa si-un pamant

    RăspundețiȘtergere
  2. ti_am scris si mesajul anterior imediat ce am vz. acele versuri, dupa ce am citit tot ce ai postat acolo ce pot sa mai zik ... daca la varsta ta gandesti asa esti un geniu . Draga mea te rog sa ai incredere in tine ,ai sanse sa ti se implinesca ce ti doresti totu e sa crezi si sa ai bine delimitat in minte ce vrei. Sa te ajute DUMNEZEU IN TOATA VIATA TA. ALINA PSIHOLOG

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!