marți, 1 decembrie 2009

Aiurea, prin ganduri....

Doar eu si gandurile mele, stam in rasarit de luna, admiram cerul,orbim stelele cu lumina ochilor mai, ai nostri.Doar eu, cu ele.Ne gandim, la totul, la nimic.Ele vor sa schimbe lumea, iar eu vreau s-o las la fel, si invers...
Cu mana-mi blajina, tremuranda, vreau sa rup o floare, o petala de floare.Gandurile ma opresc.Eu ma impotrivesc.Nu pot.Cu picuri calzi de ploaie ce-mi bat in geamul fumuriu al casei, de unde nu privesc acum nici luna, nici cerul, de unde nu se vede acum, chipul meu curios, agitat. Sunt afara, singura, doa
r cu gandurile mele, numai ale mele. Despre cum sa-nstrainam un fluture din noapte, o albina din flori, discutam acum. Am crescut eu oare, ingrozitor de mult, incat subsemnul dorului sa ma invite la meditatie, sa ma cheme la el? Mi-e dor! Mi-e dor sa stau la o cafea cu gandurile mele, sa discutam, mai mult, la un serbet de zmeura.
Vorbesc prea mult, amestec idei, neterminand o fraza...si gandurile mele zabovesc aiurea, prin lume. Stau pe plapuma naturii verde, sub ochii albastrii ai ei, care ma dojenesc ca nu am fost cuminte, lasandu-le in l
ume, in efemerul timp. Inima-mi plange, sufletul ma cheama, la odihna. Gandurile, doar ele, ma-teleg! Ne ratacim, eu cu ele, prin lumea toata, zabovim, pierdem din timp, degeaba. Ca o albina care zboara dupa polen, eu caut disperata, liniste. Fug de mine, de tot ce ma-nconjoara, cu tot cu ganduri, doar cu ele!
O data cu plecarea verii, natura m-a parsit, eu am cautat-o, dar ea s-a ascuns. Gandurile-mi sunt alaturi , fug cu ele, vin cu mine. Ploaia de lacrimi anunta inceputul unei mari tristeti, care vine , sau pleaca. Gandurile-mi zboara, departe, cu aripi de inger, ma prasesc si ele. Stau singura in rasarit de luna, sau apus...

5 comentarii:

  1. esti foarte buna dece nu incerci sale tiparesti,intr-o revista personala

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ff mult:X
    ai zis intr-ul com la mine ca nu ma cunosti...ma cunosti :P...sunt in clasa cu tine :P

    RăspundețiȘtergere
  3. anonim: imi ajunge momentan blogul, poate mai incolo....
    ashley: multumesc muuult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)):)):))ma gandeam ca o sa reactionezi asa :P sunt Ioana :P :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ai o figura de stil pe care multi nu o inteleg,dar odata intrat,in lectura ta greu mai poti iesi,te iubesc

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!