joi, 5 noiembrie 2009

La scoala...

La scoala, "Anilei" este profesora si prezinta versurile:

" Il prea slavesc pe modelul meu de viata
Imi dedic intreaga performanta, numai carierei
Aflu prea multe, deodata...

NU pot ramane indiferenta, si totusi
Cuvintele mele se pierd in eternitate..."

- Cat talent, cata cinste se afla in poetul acestei contemplari, cu folosirea cuvintelor frumoase,ma ingheata toata... doamna profesora, aveti un talent , de a ne face sa ne simtim ca prostii....comenteza o fata din clasa versurile.
- Tudorico, cum iti permiti? Ti-ai c-am luat lumea in cap, da-o jos...pai ce, doar nu e palarie!
-Scuzati, nu o sa se mai repete pana ora urmatoare, promit!
-Fetito, tu esti varza la creierii capului? Sunt profesoara ta....nu promite in fata mea, dute dupa catedra, macar o sa promiti in spatele meu!
-Dar, nu se poate, ca am prea mult respect sa mint catedra in fata...
-Adica fata de mine nu ai respect.....rusine, treci in colt!
-Clasa noatra este rotunda, scuzati doamna, raspund ceilalti colegi.
-Credeti ca
eu nu stiam? Haideti, nu mai taiati frunza la caini!
-Doamna, e iarna, de unde sa luam frunze?
-MA enervati, si daca ma enervez.....fac urat.......! LINISTE, am spus...
-NU ati spus doamna!
-Gata, va pun 3!
-Dar eu nu am vorbit, raspunse un elev timid.
-Inseamna ca nu ai fost activ la ore...iti pun 2! Aprindeti lumina, ca nu vad sa trec treiurile!

-.....aaa, pai....ne-a taiat-o...
-Bai, credeti ca eu nu stiu ca nimeni nu are voie in scoala cu foarfeca? Vad si fara lumina.... dati-mi un pix!
-E criza, nu mai avem nici noi!
-Pai voi cu ce scrieti? intreba profesoara nervoasa.
-Cine a zis ca scriem?
-Aveti dreptate, daca nu aveti pix, dar haine cum va luati?
-Hainele ne ajuta cu ceva....dar pixul?
-Aveti noroc, ca e sedinta in cancelarie...dar de 3 nu scapati!
-La departata vedere doamna si insucces la sedinta!
Asa se petrece o ora, cand profesorul nu asculta de elevi....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!