marți, 3 noiembrie 2009

Prezentare

M-am prezntat cu multa stima unui cetatean, pe care il interesa in mod deosebit numele meu.
-Eu sunt "Anilei" , dumneata? l-am intrebat pe cetateanul cu pricina.
Nu mi-a raspuns, s-a intors, s-a aplecat, apoi mi-a spus:
-Va cunosc de undeva, doamna....
-Domnisoara.....!
-Da doamna, cum spuneti, va cunosc, de la cinema...
-In oras nu avem cinema...l-am intrerupt plictisita.
-Atunci va confund? Peste putina...si daca totusi.....nu, nu .... sunteti vopsita, ca va stiu bolnda?
-Am fost vopsita mov si acum sunt verde.....domnule, terminati, nu ma cunosteti, sunt sigura!
-Atunci sa facem cunostinta....
-Ma numesc "Anilei" , sunt eleva, stau in Arges si nu ar trebui sa vorbesc cu stainii...
-Atunci, de asta va cunosc, incantat, la revedere!
- De unde?.......si dumneavoastra?..........dar a plecat......cu totii ne pierdem astfel cate putin timp in viata, in zadar, cel putin, m-am odihnit, ca mersesem destul de mult.



Un comentariu:

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!