sâmbătă, 27 februarie 2010

O invitatie de a nu fi intelept!!


Am lucrat astazi, toata ziua, la un sirag de efemeritati. Se facea ca ploua, undeva pe coala mea, ca tuna din ochi un cal salbatic , undeva la marginea colii. Astazi, toata ziua, a plouat cu lucruri desarte.Incomprehensibilul se afla pe foaia mea. Si atat. Nu aveam voie sa deschid nici ochii. Scriam mecanic. Cu pixul pe foaie, destingeam litere marunte, delicate.Maine, toata ziua, voi cauta sa pestrez efemeritatile, in buzunarul stang al hainei de blana de vulpe, a mamei mele..Ieri, toata ziua, am traversat cerul cu o singura privire, fulgeratoare...Candva, in luna a treia din vara, la anul, poate voi gasi capatul vesniciei, te invit cu mine....


PS:Te invit la un suc natural de cirese amari...vii? Te cheama din departari ecoul meu...il auzi? Fugi, distrus, de amintirea zilei trecute...ajungi?Poti veni? Poti auzi? Poti ajunge? DE nu, iti voi trimite o scrisoare lunga, ce nu o vei putea termina de citit intr-o viata. Atunci, voi stii sigur ca traiesti de doua ori, si vei veni, ve auzi si vei ajunge...Daca ti se pare, ca acesta invitatie e infantila ori neserioasa, ori ca textul de mai sus e doar o introducere,atunci, nu-mi va pasa de tine, sa nu mai vi, ca nu te mai astept...inseamna ca esti un "intelept" si afla, ca am un vis, ce nu poate fi tradus in mintea logicilor sau a inteleptilor!! Eu nu le cer sfaturi, sau ajutorul, sunt intelepti , si atat! Ii admir? Tot atat cat ma-nteleg si ei, pe mine. Daca nu ma intelegi, daca esti un intelept, intersecteaza-ti drumul cu o pasare calatoare, si asa va mai disparea un intelept, de pe Pamant...daca nu stii sa urci pe pasare, atunci vei fi intr-adevar un intelept. Inteleptii sunt intotdeauna"cu picioarele pe pamant"...

10 comentarii:

  1. Si ploua incontinuare cu felicitarile pe care ti le dau .....Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. De luni e primavara,Gabico...
    De luni incep sperante,iluzii,de luni se nasc in mine alte vise,alta viata de fluture.De luni,Gabico,eu invii,e primavara!!
    Sa inflorim cu totii,ar fi nevoie de milioane de flori pe pamant...
    Multumesc pentru "poza cu diriga"

    Si apropo,compunerea asta este ce am scris eu la concrusc(cu descrierea).Am pastrat ciorna...o am si pe cealalta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca toti te felicita...vreau si eu sa te felicit
    scri minunat:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc tuturor pentru felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi de 1 Martie deschide fereastra sufletului si lasa-te purtata de magia primaverii...

    E timpul sa infloresti si tu, sa te bucuri de caldura soarelui si de mirosul ghioceilor...
    E timpul sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ai mai scris de iarna trecuta :P
    astept o compunere cu primavara:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai, Sentiment, dar cum sa nu ma bucur de caldura soarelui? Vai, inseamna ca nu stii cat il iubesc! E muza mea, e iubitul meu, e adoratul meu!! Cand vreau sa ma alin, ma gandesc la el:)

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!