miercuri, 3 martie 2010

Astazi, m-am nascut din soare...




Stii cat timp a trecut de cand nu m-am mai nascut? Atat incat, lacrimi fiebinti, pe obraji reci sa-mi curga.
Dar au trecut si-acele lacrimi...caci astazi m-am nascut din Soare! Si pe tine te-am vazut...erai un om printre oameni, cu un suflet printre suflete. Dar eu te-am vazut, caci m-am uitat in intreaga multime, sa te vad, pe tine!DE nu te indentifici, cel pe care Eu, pretendentul Soarelui te-am vazut, iti dau un indiciu...ai simtit si tu, miros de primavara! Ai tras avar in piept, sa fie al tau, tot mirosul! Mirosea, a liliac! A liliac roz-bobon, pecum o acadea cumparata cu bani primiti! De ce liliac? De ce nu tei, sau lalea? Fiindca asa miroase primavara, intens a liliac!
Astazi, m-am nascut, din soare!As fi vrut sa ma acopere un nor liliachiu, dar soarele a vrut sa ma arate tuturor. Si tie! Si-am auzit, acolo sus, in vazul tuturor, soapta ta. Imi cereai sa-ti spun ceva despre mine. Ce voiai sa-ti spun? Ca astzi am desenat flori roz pe caieul de istorie?Ca am alergat dupa fluturi in ora de matematica? Ca m-am jucat cu cateva raze de soare, in ora de Fizica, la lectia cu vectori?Ca la molecula, la chimie, am sarit bucuroasa, pana la ultimul nor, vazand ca nu mai bate vantul? Ce vrei sa-ti spun? Ce te-ar interesa? Ca in prima dimineata din primavara, am alergat , in pijamale, si papuci de casa, sa vad daca au inflorit ghioceii? Sau cum a ras de mine o garoafa, ca m-am imbujorat? Asta am facut eu, astazi, in prima zi, a existentei mele! M-am nascut din Soare, m-am pogorat pe Pamant, sa adulmec parfum primavareatec, liliachiu, apoi m-am urcat din nou, spre apus....

10 comentarii:

  1. Dar de ce sa te urci din nou spre apus? Sunt atatea motive pentru care ai putea sa ramai pe Pamant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma urc din nou pe Pamant, la apus, caci acolo sus, la soare, e intotdeauna zi...

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am nascut din mare...din cer...m-am nascut dintr-un fluture...eu,o sa zbor la tine...tu,o sa ma astepti...pana cand,intr-un sfarsit de infinit,Lorelei va fi langa Gabica sus,pe cer,de acolo de unde vin ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu azi m-am nascut din furia unui vulcan nebun...Nu ca e minunat sa nu te nasti din oameni?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, Lorelei, ai perfecta dreptate...
    Falling, e absolut minunat, la inceput, apoi devine o necesitate:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ahh ce frumos
    anilei,tu ai ceva deosebit..esti unica..nu am mai auzit pe nimeni care sa zica ca s-a nascut din soare
    genial:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Si nu am folosit la intamplare aceeasi expresie cu care mi-ai raspuns si tu la comentariu....esti foarte draguta!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase gânduri... o să le iau cu mine pe raza mea de soare dincolo de pragul zilei.

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!