miercuri, 9 decembrie 2009

La barfa cu noaptea


Intr-o seara fara somn, cand luna stralucea mult prea tare ca sa pot dormi, stelele formau mult prea multe constelatii, doar ochii ma indemnau la somn...ce sa faca si ei, le era somn...dar cine-i asculta? Stomacul cerea ciocolata, iar limba simtea nevoia de acru. Nu am gasit, din pacate, ciocolata cu castraveti murati!
Ca doua babe la taifas, ma consultam acum, cu noaptea:
-Zi-mi si mie, cum sa imi stapanesc emotiile care ma cuprind de fiecare data cand te apropii? Cum sa le zic ochilor sa stea deschisi?
-Usor.... pui doua banane intre pleoape.Daca nu-s maimute prin jur, sa le manance, stai fara grija, te uiti la mine pana plec !
-Ah, noapte! DE cand existi nu faci altceva decat sa presari samanta sclipitoare pe cer, de asta ti se pare totul asa usor....
-Nu, cat am muncit....pana am facut atatea constelatii!
-Le-ai gresit si pe alea, ai varsat laptele pe CALEA LACTEE!
-In fine, eram obosita si eu, mi-era frica sa nu vina rasaritul, si sa ma ia pe sus....
-Noapte, stomacul tot imi cere ciocolata si auzului ii e dor de Enescu! Ce l-o mai fi apucat si pe asta?
-D-ai Guta, ala e acum la moda, nu Enescu sau Debussy, s-a pus praful pe ei...sau cel putin tineretul a asternut niste praf!
-Nu mai vrei sa vorbim?
-Ba da, doar ca a cazut o stea!!!! Du-te tu, prin Noua Zeelanda, ca a picat pe acolo pe undeva! Hai repede!!!!!!!!!!
-Stai linistita, ca mi-am pus o dorinta!
-Ce-are aface?Pe cer se afla mai putin cu o luminita, cum ar fi, ca pe Pamant, sa se afle mai putin cu o sarbatoare, ca de exemplu Craciunul?
-Cum l-ai gasit, si tu, pe asta?Daca ziceai de ala cu uraganele sau mai stiu eu care, mare paguba!
-Pentru mine, stelele sunt daruri de la Mos Creciun, toate, nu una, nu doua!
-Te-ai luat acum cu lirismul! Mie mi-e somn, de fapt, doar ochilor!
-Culca-i ! Te astept la fereastra!
-Si daca voi gasi, in ,in locul tau, zorile?
-Astepti un pic, ca nu se termina cerul!
-Vine vacanta! Nu am timp de asteptat, trebuie sa calaresc timpul ...pierdut!
-Parca mi s-a facut si mie somn, dar mai e pana la rasarit!
-Si cand apare soarele, tu ce faci?
- Pai, imi asez, cu grija, intre pleoape, amurgul si rasaritul!
- Mi-e somn rau, e aproape 11!
-Ia niste ciocolata....
- Esti tu aici, noapte, nu am voie!
-Nu-mi faci pofta, linisteste-te!
-Atunci plec la Paris.
-Ce-ti veni? De cand ai ganduri de astea...zburdalnice?
-Mai demult, dar nu era avion !
-M-ai uimit!Ai reusit!
-Si tu ai reusit sa ma faci sa lacrimez!
-Asa dor ti-a fost de mine? Nici nu ai plecat la Paris si deja ti s-a facut dor de mine?
- Sa lacrimez de somn....
-Culca-te!
-Nu pot!
-Parca ti-era somn!
-A fugit!
-Cine?
-Somnul.....
-Incearca, hai ca te ajut............. 'Luna, mai stinge-te putin' !
- Multumesc, stai sa sting lumina....
-Vise placute....data viitoare sa incerci cu bananele!
O seara...alaturi de noapte!

Un comentariu:

  1. daca am putea vorbi ca tine ce minunat ar fi,sa pot vorbi,cu cerul,sa pot vorbi cu astrle,am afla rostul nostru pe acest pamant.super

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!