sâmbătă, 6 martie 2010

Leapsa, primita de la Lorelei....



Sa zicem ca incepem cu inceputul:

Principala trasatura a caracterului meu: ma regasesc pe deplin in "mine".
Calitatea pe care o prefer la un barbat:nu sunt experimentata...sinceritatea?!
Calitatea pe care o prefer la o femeie:sa nu minta...pentru ce atata minciuna in lumea asta?
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:ca exista!
Principalul meu defect: "vocea poporului", care imi creeaza prea multe, poate....
Ocupatia mea preferata:sa visez cu ochii deschisisi, sa stau in caldura SOarelui, sa privesc curcubeul....
Visul meu de fericire:sa ma trezesc intr-o dimineata, langa soare, la rasarit.Sa ne jucam pana tarziu, cu toate constelatiile si razele. Seara, sa cobor, iar dimineata urmatoare, sa-mi amintesc totul, la trecut!
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:sa nu existe vise, culori si soare....
Ce-aţi vrea sa fiti?O raza rupta din soare!!
Tara in care-as vrea sa traiesc: De pe Pamant?! C-am greu...ar trebui sa ma renasc in fiecare tara, si-abia atunci, imi voi alege. Pana atunci, raman Aici.
Culoarea preferata:toate!!
Floarea preferata: cea care stiu ca a inflorit, deoarece am trecut pe langa ea:x
Pasarea preferata: Rata...simpla si totusi grea de inteles!
Scriitorii preferati: Cella Serghi, I.Teodoreanu, altii nu-mi mai vin in minte, oricum, mai multi.
Poetii mei preferati: Nichita Stanescu,Lucian Blaga, Mihai Eminescu...
Eroul meu preferat: Paris
Eroina mea preferata:Elena...sunt eroi?
Compozitorii preferati: Mozart?!
Pictorii preferati:Raffael
Eroii din viaţa reala:Oricine ma intelege....
Eroinele din istorie:Nu stiu....
Bautura si mancarea preferate:apa( e singura care-mi tine de sete) si prajitura cu bezea si crema buna:)
Numele preferat: Anilei:)
Ce detest cel mai mult: sa fiu mnintita!
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:Becali...( cine stie de Menelaos si cine stie de Becali?.....raspus corect, deci..!!!)
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: militara?admir sacrificiile unora pentru credinta. Militara, nu stiu...
Darul natural pe care-as vrea sa-l am:sa ma pot intoarce oricand in trecut. apoi, sa fie totul perfect!
Cum as vrea sa mor:tarziu, daca se poate niciodata..."cum"?!nu! nu as vrea sa mor in niciun fel!!
Starea de spirit actuala:bucurie...daca as fi trista, cum sa mai rasarI Soarele?
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta:emotia
Deviza mea:1." Indata ce descopar perfectionismul, il voi darui si altora."
2."Daca nu inerci, nu vei castiga!"

9 comentarii:

  1. Descoperim inca o parte din Alina :D

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos
    singurul lucru noi pe care l-am aflat din acesta leapsa este ca nu-ti place de Becali:P(nici mie:D)

    RăspundețiȘtergere
  3. O,Gabico,e-asa rau sa fii perfectionist...Nici nu trebuie sa mai fii perfect,cand esti perfectionism...Incape atata perfectiune incat nu mai ai nevoie sa fii tu asa...!!
    Pe cont propriu am simtit asta...
    Imi place deviza ta,oricum:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur Antonela....sicer, ma bucur!!
    Cred ca ati mai aflat ceva, ceea ce am omis sa scriu in toate posturile: ca detest minciuna!Si oricum, daca am mai scris, tot atat o urasc! Multumesc pentru vizita:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. tocmai ce am gasit blogul pentru care sa militez la categoria sub 18 ani la roblogfest...sau la categoria sub 9 ani?! sunt complet confuz...dar in schimb detest minciuna...

    RăspundețiȘtergere
  6. da este bine si asa,tot mai departe.

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!