sâmbătă, 13 martie 2010

Astazi....





Ce va fi, astazi....

Astazi, ma voi juca cu raze eterne de luna plina
Imi voi toci in varf, pardesiul gri,
Si voi astepta cu grija si rabdare,
Un nou inceput, va ra
sari....
Mi-e teama totusi, de ceva aparte
Ce ma desparte de in
geri siderali
Si de coardele harpelor lor, atat de sonore!
Mi-e teama, ca atunci cand un val de lumina
Peste chipu-mi sa mi se
reverse
Eu am sa tip, si are sa
plece lumina....si dusa va fi!
Astazi, dupa ce soarele va rasari
Dupa ce-l cant in toate cantecele
Dupa ce-l caut, in toate baltile,
Astazi, il voi imbratisa cald, daruidu-i
Mirosul pamantesc, de crizantema .
Poate asa, sau poate altfel, il voi indupleca
Si lumina mi-o va lasa, pentru totdeauna!

Ce a fost, astazi....

Astazi, luna a disparut in freamate
Fara s-o vad, cu-nchipuri desarte
A disparut, probabil, de cu seara, ca falnicului
Soare, loc sa-i faca, printre astre si zambete
Eu,m-am trezit c-am cu puterea gandului
De dorul soarelui....
Credeam, candva, c-am sa tip la atingerea luminii sale
Credeam candva, mici nerozii!!
Am inceput sa rad , cand a luminii zale
Mi-o incheie incet, pe gat, pe fata.....
Credeam candva, ca voi reactiona cu urlete,
Credeam candva, mici nerozii!
Ii pregatisem, insa, si un dar, o imbratisare calda
Purtand parfumul, zambilei purpurii.
In schimb, acum, ca a trecut, i-am oferit un zambet
Larg si majestuos, din suflet,exact ca asta vara,
Cand ne jucam ca doi copii,
El de acolo, eu de aici....




18 comentarii:

  1. Frumoase gânduri.
    Dincolo de pragul zilei am păstrat o rază de lumină, pe care ţi-o ofer în dar alături de o îmbrăţişare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si totusi suntenti doua pamantene tu si luna oarecum.....Sau poate atat de diferita ca ea si soarele ca tu si o floare....Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorbesc despre soare, Ameli...luna e doar de inceput:)
    Denisia, multumesc pentru imbratisare:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos blog :) frumoase cuvinte :) felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  5. citesc in continuare,ochii nu se pot opri ca sa iti scriu ....atat de sensibil....am uitat sa plec si chiar de as vrea,dar nu as reusi....zambile cu zambete roz pentru tine,draga mea....

    RăspundețiȘtergere
  6. Si astazi...Astazi luumea mea s-a contopit cu lumea ta si au facut o lume intr-o culoare rosu-aprins...Si a plouat in lumea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  7. Rms, multumesc pentru 10:)
    Sentiment, multumesc muult pentru aprecieri si zambile:-*
    Lorelei, s-au contopit lumile...fluturii cu soarele...si au format un curcubeu al nuantelor de rosu-aprins :x:X:x

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-am cunoscut prin intermediul gandurilor tale asezate aici si mi-am dat seama de la inceput ca esti speciala.

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc mult pentru comentariu :">

    si blogul tau este foarte foarte frumos. si scrii foarte frumos :x

    RăspundețiȘtergere
  10. Rms...esti atat de dragut....
    Sam, ma bucur ca-ti place blogul meu:-*

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc pentru apreciere >:D< si tu scrii f frumos :x

    RăspundețiȘtergere
  12. Ganduri frumoase izvorite dintr-un suflet delicat...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. ceva in adincul sufletului meu este miscat, mai ales ca te cunosc,tot innainte

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!