vineri, 29 ianuarie 2010

Premiu




Am primit primul meu premiu....sunt emotionata, gandurilor, nu am vorbit cu voi in zadar! Primul meu premiu, atatea emotii, bucurii, zambete.....chiar asa, gandurilor, voi ce ziceti, va place? Eu il ador, intocmai ca pe curcubeu, ma sufoc fara el ca fara lumina si-mi lipseste ca pacea...el e tot ce am, si voi! Ii multumesc mult lui Lorelei ca mi-a oferit acst premiu, ca ii place ceea ce scriu eu aici, ca nu scriu in zadar, ii multumesc mult...."Multumesc,Lorelei!"

. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;

2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List...

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

De la mine,premiul merge mai departe catre:
Antonela
Corinutza

Monica Olteanu
Adniana

Delia
[ Fiecare va cunoasteti numele,:) ]

4 comentarii:

  1. vaai...anilei..iti multumesc enorm de mult ca-mi dai mie acest premiu
    sunnt blogger de o saptamana si deja am un premiu
    ce sa mai..sunt emotionata
    iti multumesc:*
    eu probabil am sa-l pun mai tarziu..pentru ca deocamdata cui sa ii dau premiul
    sper sa gasesc cat mai curand deoarece vreau sa ma mandresc cu el
    multumesc,inca o data:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult de tot dar l am mai primit si l am si publicat
    multumesc mult de tot:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ANTONELA,il meriti!
    MONICA, nu conteaza daca l-ai mai primit, acum il ai si din partea mea:)

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!