miercuri, 5 ianuarie 2011

Suspendată-n vis!


Recunosc, nu-mi plac numerele,
Poate pentru că pun suflet în tot ceea ce fac.
Şi în matematică,în numere,
Nu se poate pune suflet.
Satisfactia de a rezolva o problemă
Nu e un sentiment
Palpitand în inimă cu fiecare pulsaţie a sângelui.
E doar acea fericire de-o clipă,
Pe care doar numerele insipide
Ar putea-o darui neantului, fara remuscari.
Sentimentele îmi dau aripi,
Mă inalţă până la stele, îmi dau trupul uneia,
Şi mă lasă suspendată-n vis...
Când scriu cuvinte simt cum îmi cos propiile aripi,
Cu fire de fericire, de eternitate, de ireal,
Cum îmi pregătesc urmatorul zbor spre fantastic.
Şi prin atâtea cuvinte, această fericire
Capătă atâtea mii de sensuri,
Atâtea milioane de culori şi de parfumuri.
Cum ar putea această fericire nuanţată,
Să mi-o croiesc printre cifre reci,
Nu exprimă nimic, decât exactităţi algebrice.
Fără vreun rost, fără vreun sentiment,
Cu niciun scop...
Cum astfel, să-mi placă tocmai mie,
Să îmi croiesc inima agitată,
Cu creierul ameţit de răceală,
Şi întristat de nesentimente,
Cum aş putea trăda ghemul de sentimente?!!

3 comentarii:

  1. Mie matematica imi pare visare.
    Literatura, evident, ma defineste...si totusi, constat ca matematica ma completeaza...e alt fel de literatura...as spune, intoarsa pe dos. Si..putini pot s-o vada astfel.
    Dar daca am reusit sa-mi pun atatea poeme intre patratele de matematica..ar trebui sa insemne ceva,nu? iar opiniile, oamenii...sunt diferiti.
    si cateodata simt ca daca nu pui suflet in matematica..nu-ti iese nimic.ca la prajituri:))
    si totusi...imi cam place mate.
    mie cifrele-mi inspira atata perfectiune..atat platonism!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lorelei, ma uimesti! Mie nu-mi place matematica orice as face, orice note as lua, pentru ca,dupa cum am spus, in matematica nu se poate pune suflet, cel putin dupa parerea mea, cifrele nu exprima decat linii si cercuri, cu teoreme nefolositoare...Nu pot sa spun totusi ca o urasc, dar daca nu o inteleg, n-am ce face! Cuvinte inteleg orice!

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!