sâmbătă, 23 octombrie 2010

Aramiu Octombrie, cu suflet inghetat....


Ne-am inteles printre umbre de frunze,
Si ne-am vorbit printre culori.
Primeam raspusuri de la tine,
Prin nori negrii de cerneala intinata...
Ma auezai cum te strigam,
Odata cu ultimul tunet intarziat.
Si ma vedeai, ca prin vis,
Ascunsa dupa fiecare luna plina.
Eu,insa, te simteam.
In fiecare ploaie rece.
In fiecare bruma a diminetii.
Dupa fiecare noapte inghetata.
Te simteam cum te apropii te mine.
Nu voiai sa-mi spui nimic,
Poate, ca te saturasei sa ma cauti....
In fiecare floare,in fiecare ploaie cu soare,
In fiecare zambet, in fiecare raza de soare.
Din ce te-a apropii,iubitul meu,
Ma topesti, ma ingheti s-apoi sufar.
Ma uit cum ploaia pica inghetata.
Cum soarele sta ascuns dupa nori.
Cum tu, stai si zambesti la mine...
Si nu-ti pasa, caci zici ca-asa esti tu,
Iubite,cu frig, cu gheata.
...
Te-ai suparat?O, nu...
Adio!
Ti-ai uitat lacrimile aramii,
Cazute parca din sufletul tau inghetat.
Ma lasi in frigul iernii,singura...
Iubitul meu, Octombrie...
Cu toate ca, te-as uri asa de mult,
De nu te-as iubi...

5 comentarii:

  1. minunat! felicitari! ai fi dispusa sa-mi rearanjezi, corectezi si stilizezi niste poezii? multumesc pentru ca scrii atat de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu...octombrie..
    La mine, vine noiembrie.
    Nu stiu cat stii tu despre noiembrie al meu, dar am niste postari vechi, si mai mult decat pline de aminiri.
    Amintiri tampite, cum ca anul trecut mi-a promis ca ma face mireasa. Si mi-e putin cam frica.
    Pare ciudat,ai crede ca e doar fantezie si imaginatia mea bogata, ca e doar ceva, poetic, sa spun...Dar nu. Chiar mi-e frica. Si mai e asa putin timp!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite,acum nu mai e nici octombrie!Dar ce ne-am face fara ele,ar mai inseamna "a trai ceva"?Foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
  4. Octombrie a cazut pe dealuri ... imi pareca spunea un mare poet. Tu l-ai ridicat in ochii nostri.

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!