joi, 23 septembrie 2010

Mi-am brodat fericirea

Mi-am brodat,cu gene de inger, aripile bicolore. Un fir argintat le intrepatrunde profunzimea.Puf de nori si praf de stele. Pe margini. Rosu ca focul, am asezat in centru un rubin. Aceea zic ca-i inima. I-am pus si putin albastru, din cer, sa ma pierd nevazuta in zare.
Erau bicolore. Acum, le-am colorat, putin cate putin.Tuburi intregi de culori le-am contopit pe cele 2 aripi. La sfarsit, am asternut si putina cenusa, sa para vechi. Astfel,nu va mai trebui eu sa le invat sa zboare....


7 comentarii:

  1. Nici pana acum nu am reusit, niciunul dintre noi, sa fim fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ce frumos ar fi de-am putea adauga cateva nuante de apus,niste sclipici prafuit si cateva stele,apoi sa iesim in lume si sa le aratam tuturor ca fericirea poate fi brodata.
    Cat de usor ar fi!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrii absolut superb, minunat, emotionant si vibrant. folosesti foarte multe metafore si nu iti este frica sa te joci cu cuvintele. de aceea indraynesc sa iti spun totusi: stii ca titlul blogului tau e incorect din punct de vedere gramatical, nu? dar poate are totusi un inteles care sfideaza logica gramaticala si imi scapa mie. Cu totii facem greseli cand punem postari, din graba sau nu numai, dar in titlul blogului mie personal ii pare un pic ciudat. si am vrut sa stii, pentru ca altfel scrii chiar foarte bine. serios!

    RăspundețiȘtergere
  4. de fapt am gresit neintentionat...l-am schimbat si nu am mai intrat pe blog...scuze...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu trebuie sa iti ceri scuze. ma gandeam ca poate nu ai observat, se intampla, atunci cand scrii tu ceva de rugula citesti automat si nu observi lucrurile astea. de asta ti-am spus. ca tu scrii atat de frumos si sensibil si e pacat tocmai ca titlul sa fie gresit.

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!