marți, 22 iunie 2010

Imi simt genele-aurite



Am asa o impresie puternica
Cum ca s-a pogorat o putere mirifica
Pe Pamant....
Ca si-a indreptat zambetul, privirea
Spre mine, si aratandu-si iubirea,
M-a fermecat....
De la nastere, am vaga impresie,
Ca-n inima mea, sentimentele , ca o infuzie,
M-au doborat...
Sau ca, mai probabil, un preafericit inger
Mi-a daruit un rimel cu sacadare de fulger,
Aurit...
Apoi, cred ca, din gresala,mi-am patat
Genele ,cu-acel aur fermecat,
Genele-mi aurite...
Si ingerii isi fac harpe din ele,
Si multe laolalta, parca-s niste nuiele
Din aur....
De-atunci, imi simt genele-aurite,
Sufletul si inima bantuite,
De aur....

7 comentarii:

  1. Hm..gene aurite...hm..straniu,foarte,foarte,ciudat.Intr-o zi o sa iti simti,oare,zambetul de argint,si irisul de platina?Intr-o zi o sa imi simti aripile de bronz batand in sufletul tau continuu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb.
    "rimel cu sacadare de fulger"
    Cred ca ti-am mai spus-o de mii de ori,dar ti-o mai spun odata...SCRI GENIAL!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lorelei, ciudat?!
    De la atata soare, imi simt trupul tot mai plin de aur....
    Antonela, multumesc mult, esti foarte draguta, ca de obicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumos:)


    as vrea sa ramai mereu asa:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc sa ai aur in suflet!Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ai sufletul si inima bantuite de aur!

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica...sper ca voi ramane:D
    Ameli, multumesc mult, si eu imi doresc....
    Falling, merci:*

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!