vineri, 18 iunie 2010

9 luni aruncate....



Tresar. Parca o aud si-acum, inca o aud, cum tace, in eterna ei rapsodie de valuri....Este o mare mai altfel, dar tot o mare. Niste 9 luni aruncate, in gunoiul de langa ferestra casei tale....Langa un trandafir ofilit, pe care ti l-am dat acum 7 ani....
Imi arunc ultimele ganduri, langa guma lipita sub banca, inca umeda. Imi mai spal inca mana, de praf de creta. Imi controlez si ochii, sa nu cumva sa se adaposteasca in foaile celorlalti. Ma simt inca la un test. La o lucrare de control. E trei sferturi din media generala....
Mi-e frica sa ma gandesc la nota. O primesc peste 3 luni de asteptare nechinuitoare.Sa treaca cat mai greu...nu ma intereseaza nota de la examenul" de viata", din vacanta de vara! Nu!
E inutil sa mi caut copiutele. La materia" viata", singure copiute sunt armele albe...
Si a trecut de luni, ultimul hop....
Creionul, nu mi-l mai ascut in banca.Nici in penar.De 9 luni, tot asta fac...si ochii parca dau sa vada coridoarele lungi, mereu aglomerate. Si tricourile albe, semnate colorat, vesnice, la fiecare sfarsit de an, la clasele mari. La anul, e vremea noastra....
Si iarasi voi urca 2 etaje, sa ajung in clasa....si voi deschide iarasi nervoasa, geamul.Si voi inchide usa, mereu uitata deschisa...ca se face curent!
Vreau pace si liniste 3 luni....si Soare...n-o sa mai plang la teste cu ecuatii....n-o sa mai tremur la tabla... n-o sa mai imi scape creta din mana, la ultimul cuvant de la romana! NU! aceste 3 luni vor fi altfel. Si de n-ar fi examenul "de viata" as uita si emotiile, la scoala. Dar el e...pretutindeni!
Ma simt un inger, ce-si coboara genele peste trupuri firave, ale cetelor omenesti...7 cete. La anul 8.
Acum se varsa in Orange, in Nil....la anul, in Dunare.... s-a scurs clasa a7a, ca nisipul dintr-o clepsidra sparta, pe care am primit-o intr-a 5 a, de ziua mea. S-a imprastiat, mai degraba, cu tot cu amintiri...
Si mi-a mai ramas doar o amintire dintr-a 7a...clasa a 8a.

11 comentarii:

  1. Gabica mea...mi-ai trezit atatea...
    3 luni nu prea o sa mai simt miros de scoala..de praf de creta...n-o sa mai fiu elva de serviciu,n-o sa cobor la "tanti" la magazin,n-o sa mai tremur la chimie la tabla,spunand tot felul de tampenii doar sa spun ceva!!!n-o sa mai simt miros de diriga,nici in fata,nici in dreapta...n-o sa mai mananc pufuleti in tampenie...n-o sa ma mai asez in banca aia ordinara si n-o sa imi mai agat toate hainele in ea..n-o sa imi mai pun haina,ca un obicei,intr-al doilea cuier,ca un tic...n-o sa mai spun"heii,buna" sau sa raspund la "la ce faci?" cu un"eeeh" pt ca ma doare burta sau capul,sau am alergie...n-o sa mai citesc compuneri tampite si n-o sa mai fiu controlata la tema la mate...o sa uit de grija viitoarelor teze si...vai...acum,sunt intr-a 8a!!!Si stii?la anul,o sa imi iau si eu un tricou...si o sa ii pun sa semneze pe toti...si o sa facem poza aia de sfarsit de an...ultima!!!si o sa ma despart de banca mea ordinara...si 3 luni n-o sa mai aud "luati loc!"sau "sterge mizeria!!!"
    3 luni o sa imi lipseasca..totul...inclusiv zboruri frante sau inalte,aripi agatate in banca sau ascunse in pupitru...3 luni,o sa imi lipseasca...si stii ce-o sa imi mai lipseasca?clasa a 7a...pentru totdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum te simti. Dar tu mai ai un an, stii cate n'as da eu pentru a recapata acel an? Deabia am terminat a 8-a, si'mi e dor de tot. cat depre nota pe care o vom lua toti la sfarsitul verii, tine de noi..Viata nu ne lasa fara sa dam examene niciodata, examenul vietii se apropie..

    RăspundețiȘtergere
  3. e frumos modelul blogului acum:)

    ador toamna:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da poate ca vor trece cele 3 luni apoi va mai raamne doar putin un sfert din viata care a mai ramas sa o legam pentru a naste fluturi!Frumos....!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabico :D mai e un an si vin anii de liceu "...cu emotii la romana", "...cand la mate dai de greu", "...cand tii soarele in mana si te crezi legendar, Prometeu" ! Bucura-te de vacanta acum ! Peste un an vei privi altfel in urma ;) trust an older guy ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. tu vorbesti....mai ai clasa a 8-a si apoi te asteapta inca 4 ani. mult mau frumosi si mai superbi decat acestia...in care vei intra ca un copil, apoi te vei transforma in adolescent si mai apoi vei termina in postura de adult responsabil...eu am sa mai intru in scoala peste o saptamana pentru inca 3 probe de bac si apoi gata
    abia de-apoi va fi altfel

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca ar trebui sa dai o nota mai optimista textelor tale!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc tuturor:-*
    Virtualkid, multumesc ptr sfat, asa voi face.
    balaurita, sper sa fie cum zici tu...
    Bogdan, la mate chiar ca voi da de greu:))Ma bucur cat pot de vacanta, pacat ca trece repede:((
    Iti dai seama, peste un an eu, la liceu...oau...n-as fi crezut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ahh..cate amintiri mi-ai trezit,Anilei.M-ai emotionat pana la lacrimi si pentru asta iti multumesc.:X

    RăspundețiȘtergere
  10. cu placere, Antonela:-*
    MI-era dor de tine!

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!