duminică, 30 mai 2010

Am uitat sa-ti spun !



Am inteles dintr-o privire ca uitasem.Nu stiu cum, si de ce s-a intamplat. Cred ca asa fac mereu....
Ti-am desfatat intai privirea, cu chipul meu. Te-am lasat sa te saturi de el, privindu-l pana la asfintit. Apoi, ti-am desfatat auzul, cu vioara mea. Mii de fulgere s-au pogorat atunci, pe pamant. Le tin perfect minte. Tu te uitai intai la ele, apoi ma ascultai in tihna, cu ochii inchisi. Si eu cantam, tot cu ei inchisi. Fulgerele au tinut cat melodia...tu parca plangeai! Nu te-am vazut.
Am uitat insa, sa-ti spun! Am uitat sa te rog, sa mai stai. Te-am lasat asa, sa pleci. Ai fugit ostenit, si ai apus printre munti. Am uitat sa te retin. Asteptam un fulger, un tunet, o furtuna care sa te tina pe loc. Tu insa, te grabeai...fugeai de privirea mea. Ti-era rusine de gravitatea spuselor tale, mai demult: "Nu imi vei retine niciodata lumina, odata cu cea a fulgerelor."
Am fot o copila....chiar asta am facut!

6 comentarii:

  1. Poate ca pe 3 iunie n-o sa mai fii o copila...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Lorelei, pe 3 iunie:X:X:X n-o sa mai fiu CHIAR ASA de copila...o sa am mai multa grija! Si ce frumos va fi pe 3 iunie:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabico...Am sa iti aduc un buchet de fluturi legat cu fire de luna alba...Si-am sa iti sarut fruntea la 12 noaptea,cand luna va fi exact deasupra noastra...N-o sa fie luna plina,dar o sa fie o luna mai mare ca anul trecut...O luna sarbatorind 13 primaveri pentru tine...
    N-o sa mai fii un copil...ci un copil mai mare...
    Eu...eu de toamna trecuta nu mai sunt nici macar un copil mare...Nu mai stiu cum e sa fii copil,pentru ca am crescut,uneori,mai mult decat ceilalti,in ciuda inaltimii mele!!

    RăspundețiȘtergere
  4. poate ca da, Rms.....
    si tu esti un copil, mai mare decat mine, dar nu intr-atat de matur incat sa te declar: "adult".Si nu-ti doresc sa te declar vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  5. cel mai frumos,cel mai sensibil.cel mai profind,cel mai sincer,ce cel mai cel... e sufletul unui copil....o imbratisare sincera si un zambet de copil pentru tine.

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!