miercuri, 7 aprilie 2010

Amintiri


Din prezent:
Un curcubeu, o raza de soare,
Si-atat!
Atat sunt eu, cu mine!
Atat!
O simpla strigare de inger
O usoara lumina de fulger,
Un bizar truc de lumina....
Doar atat ma formeaza pe mine,
Un curcubeu, o raza de soare,
Si-atat!

Din viitor:
Cand voi fi mare
Vreau sa fiu un val,
Ce trece rapid, printr-un ocean,
Si-l nelinisteste.
As mai fi vrut sa fiu un vultur
Ce trece rapid printr-un albastru
Si-i tulbura intensul.
Insa, un val vreau sa fiu,
Agitat si fara grija,
Cu un singur tel...malul.

Din trecut:
Nu ma uitam nicicand,
Cu capul plecat, inainte,
As fi stiut oricand, oricum,
Ca nu voi parasi prezentul,
pana ce viitorul nu-mi va promite
O viata la fel ...ca-nainte.
As fi crezut atunci,
Ca-s o steluta mica, verde,
Ce-si pierde intreaga stralucire,
As fi crezut....si-atat!


4 comentarii:

  1. ... un mic premiu te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atentie tuturor!!!! S-a zapacit bloggerul si aceasta noua postare mi-o arata dupa cea veche "Conteaza..." asa ca a trebuit sa fac schimb, din pacate, cu Copy Paste, iar comentariile nu le-am putut transefera. Le voi face si pe ele cu Copy Paste, si le voi sterge pe acestea....
    Astept noile comentarii!!!!:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Soune-mi, te rog, daca ai trimis vreo lucrare intitulata "Astazi am facut schimb de priviri cu fericirea" la vreun concurs national. Cautam sa nu fie copiata lucrarea si am gasit-o in 2 postari de pe blogul tau. Ti-as fi recunoscatoare daca mi-ai trimite pe adresa de e-mail lacra.besleaga@yahoo.com o confirmare cu datele de identificare. MULTUMESC si SUCCES!

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!