sâmbătă, 3 aprilie 2010

Catre....


Catre.....
Toate diminetile in care m-am simtit mai aproape de soare.
Toate serile in care m-am imbatat de culori.
Fiecare zi in care am auzit murmurul marilor.
Tine...care m-ai inspirat mereu,m-ai sustinut, m-ai comentat, mi-ai dat, ca prin minune, aripi, la gand, sa pot zbura printre cuvinte.

Carora le multumesc....

Cu lumina razelor mele.
Cu luciul culorilor mele.
Cu simplele mele cuvinte
Ce ma compun....

Si inca o data...

Le multumesc ca ma compun si ca exsita, tuturor celor care le-am dedicat 10 minute din viata mea. TU iti dai seama, adunate, cate minute ti-am dedicat tie, numai tie, din viata mea?

Si totusi....

Nu-mi pare rau....ba chiar ma bucur, ca existenta mea, are un scop!

Si le urez....

Toate cele bune, dar si cele rele, caci fara ele, nu le-am mai simti pe cele bune. Si inca ceva: sa simta raza de soare, culoarea intinata din curcubeu, murmurul nestatornic al marilor, puritatea albului ingeresc, ce ma compun pe mine, in componenta lor...
Mii de clipe impreuna, in visare!

6 comentarii:

  1. Interesant:X
    Sarbatori fericite!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Un Paste minunat iti doresc,Gabico!Un Paste plin de lumina,in care Domnul sa iti umple sufletul cu tot ceea ce este mai bun,si sa te faca sa simti adevaratul sens al acestei sarbatori...
    Take care>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos:X

    Sarbatori linistite si luminoase:) (scz de intarzaiere...:()

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place ..frumos.primeste un zambet sincer si cald pentru tine..

    RăspundețiȘtergere
  5. si pentru Monica: o inteleg, caci nici eu n-am mai intrat de o saptamana aproape pe blog...

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!