luni, 5 iulie 2010

Acorduri de ploaie


Am simtit o clipa cum pamantul imi evadeaza de sub picioare.
Imi era spaima ca ochii sa-i deschid...sa nu-mi plece-orizontul.
Simteam cantecul ploii, acordat la cele mai grave sunete.
Soarele nu mai incapea in acea partitura monoton de schimbatoare.
Pentru noapte, mai lipseau multe ore, si petnru stele, o noapte...
Si pe un ton inalt,foarte inalt, ridicat pe pleoapele cerului,
Canta in tihna ploaia, nestingherita de nudul sau ud.
Doar teama domina intregul peisaj, precum un joc de sah,
Foarte atenta la fiecare miscare,teama zice "sah-mat"
La ultima miscare, se face nevazuta, doar simtita, in furtuna...
De suparare, ploaia se alarmeaza si ea, si devine acea furtuna.
Daca-ar stii ea, ca-i aliata cu teama, s-ar opri. Nu stie.
In auz inca-mi mai rasuna acorduri de furtuna.
Cantecul ploii,parca la fiecare sfarsit, abia incepe...iar si iar.
Si da, trebuie sa apara curcubeul. Uite-l!

6 comentarii:

  1. Proza ta rimeaza bine in acorduri cu partea a cincea din "Anotimpurile" de Vivaldi. Iti recomand sa o asculti, este varianta sonor-descriptiva a unei furtuni de vara :) O simfonie a sunetelor ce se imbina miraculos intr-un peisaj de vara !

    http://www.youtube.com/watch?v=HN8-g3TBlvE&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  2. ...sau daca preferi non-coventionalul poti vedea cum cateva zeci de oameni reusesc sa creeze atmosfera unei furtuni rapide de vara doar prin propriul lor corp :) Merita vazut !!!

    http://www.youtube.com/watch?v=M6ZVpZqistk&feature=related

    P.S. : sper sa iti placa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ploaia este minunata..este o minune.Imi place cum ai ales poza;se potriveste.Superb!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu uita ca pentru o ploaie banala ni se ofera curcubeul!Foarte frumos...imi place :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Se spune ca apa curata dar si conduce.
    Singurul botez al curatirii este prin apa, cu apa...nu cum se infaptuiesc acum tot felul de rituri esuate.
    Apa este cea mai vitala forma de periaj energetic, suntem imbracamintea pestilor spre miscarea sinusoidala dintre cer si apa.
    Inainte pamantul era o mare apa...si se va reintoarce la ea.
    Ploia e semnul ca lumea are nevoie sa se curete... nu vreau sa zic nimic de inundatiile care deja sunt semne clare.
    Sa iesi desculta in ploaie si sa inchizi ochii cand te saruta pe fata mii de stropi care te vor astepta sa le bucuri nasterea.
    Te imbratisez cu sufletul ud de ale tale cuvinte,

    Namaste

    RăspundețiȘtergere

Spune ceea ce simti, intreaba-ma orice-ti vine in minte. Fii sincer/a, am nevoie de critici!